Sloopauto verkopen? Bel Telefoonnummer Autosloperij 06 299 666 24 of app whatsapp-icon
best price
  • Altijd een vergoeding!
  • Gratis opgehaald!
  • Maandag - Zondag bereikbaar!

Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts

22 beoordelingen
Schrijf een review Meer bedrijven in Volkel

Algemene informatie

  • Straat:
  • Postcode:
  • Woonplaats:
  • Land:
  • Telefoonnummer:
  • Website:
  • E-mailadres:
  • KVK:
  • Bijzonderheden:
  • Jochem de Wildstraat 7
  • 5408RT
  • Volkel
  • Nederland
  • Toon
    0413-273073
  • Bezoeken
  • Niet beschikbaar
  • 16051774
  • Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts is gespecialiseerd in auto’s en auto onderdelen van Japanse en Koreaanse automerken.

Openingstijden

  • Maandag
    • 08:30 - 17:30
  • Dinsdag
    • 08:30 - 17:30
  • Woensdag
    • 08:30 - 17:30
  • Donderdag
    • 08:30 - 17:30
  • Vrijdag
    • 08:30 - 17:30
  • Zaterdag
    • 08:30 - 13:00
  • Zondag
    • gesloten

Werkzaamheden

  • Afgekeurde auto
  • Auto onderdelen
  • Bedrijfsauto
  • Schadeauto
  • Sloopauto
  • Tweedehands auto

Recensies: Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts

Schrijf een review
    • Raymond
    • 16 mei 2019 11:52
    • Geen op- of aanmerkingen.

    • Iwan
    • 15 mei 2019 11:50
    • Heb een deel van een bestelling moeten annuleren omdat de klant niet meer wilde maar het andere bestelde onderdeel word niet verzonden omdat ik bovenstaand heb geannuleerd.

    • Roland Hermans
    • 26 maart 2019 18:29
    • Verkeerde slot opgestuurd , daar het een hoop werk
      en ellende is om dit uit te bouwen, had ik besloten om noet nogmaals het hele binnen werk te demonteren en de xc60
      naar de garage te brengen om te repareren.
      Telefonisch contact opgenomen met Fa Deijne en
      niet echt klantvriendelijk geholpen, “ Ik kan verder niets voor U betekenen”
      Dus als er iemand een slot links achter nodig heeft van een XC 60 bwj 2009, laat maar weten. Ik heb er nog 1 liggen voor een prikkie.

    • Gerard
    • 16 januari 2019 16:03
    • Website is erg overzichtelijk, veel op voorraad soms moeten prijzen worden aangevraagd. Bestelling snel ontvangen.

    • Gert
    • 28 november 2018 18:12
    • Tevreden klant

    • Stefan
    • 27 november 2018 15:05
    • Meerdere malen verzocht om een foto van een onderdeel, foto zou eraan komen, dan weer niet. Telefonisch krijg ik te horen dat ik “logisch moet nadenken” en zelf een foto moet toesturen, wat ik al 2x gedaan heb.

    • Joren Hup
    • 9 juni 2018 16:46
    • Van de week heb ik tot 2x toe contact gehad over een onderdeel. Ter bevestiging in de ochtend nog even gevraagd of hij er nog was en dit werd mij bevestigd.
      Het ging om een achterklep van een Colt waar de spoiler origineel aan vast zit. Dit was ook het geval zoals te zien op de foto en bevestigd door de medewerker. Na een overeenkomst met de prijs ben ik 2 uur gaan rijden om dit onderdeel op te halen, eenmaal aangekomen hebben de beste flapdrollen de hele achterklep onbruikbaar gemaakt omdat de spoiler er niet meer op zat en er 2 flinke gaten in de body zat met een hoop plamuur..

      Hier heb ik uiteraard ter plekke een probleem van gemaakt en ze de kans gegeven hier een oplossing voor te vinden. Ik was nota bene 4 uur onderweg en €30,- aan brandstofkosten verder.

      Vriendelijk is het jonge personeel wel, maar het vermogen om oplossingsgericht na te denken is schijnbaar heel moeilijk. Dit bedrijf verdiend van mij dan ook niets meer dan een dikke vette onvoldoende, zo ga je met geen van je klanten om.

    • Jorg
    • 18 april 2018 10:34
    • Vriendelijk geholpen.

    • Peter
    • 20 maart 2018 06:58
    • Ze sturen je soms andere onderdelen toe dan besteld en weigeren hier de verantwoording voor te nemen. Als zij een fout maken worden de kosten bij de consument neergelegd. Via diverse instanties is dit gemeld. Soortgelijke klachten komen hier vaker voor en er wordt gekeken welke stappen er ondernomen kunnen worden om deze oneerlijke handel aan te pakken.

    • Cifci
    • 12 maart 2018 14:26
    • Het is de derste keer dat ik onderdelen vraagt bij deze garage.hoop zo snel mogelijk geholpen wordt.met vriendelijke groeten.Cifci

    • Moen Jethoe
    • 2 maart 2018 15:03
    • Ik wordt heel goed geholpen voel me echt thuis bij Deijne

    • PJH
    • 18 december 2017 20:30
    • Ze reageerden op onze aanvraag op onderdelenlijn dat ze het gevraagde onderdeel op voorraad hebben. Na betaling wordt het toegezonden. Bij aankomst blijkt het een onderdeel voor een andere auto te zijn dan besteld. Het gevraagde onderdeel kunnen ze toch niet leveren. Van Deijne weigerde vervolgens de kosten terug te betalen onder het mom van “wij hebben onze eigen voorwaarden”. Wet Koop op Afstand lappen ze aan hun laars, en willen ze niet ingaan op het verzoek fatsoenlijk terug te betalen. Dit terwijl ze simpelweg een ander onderdeel sturen dan betaald.

    • Herman K.
    • 9 november 2017 18:27
    • Gistermorgen om half elf een instrumentenpaneel opgehaald door overlegging van de uitgeprinte ontvangen orderbevestiging na een telefonische aanvraag om half zes de middag daar voor. De daarin verstrekte informatie en behandeling van vragen was correct en plezierig. Hulde voor een snelle en kloppende afhandeling.

    • Jan
    • 12 oktober 2017 15:13
    • Bel voor een inlaatspruitstuk van een MX5 2.0. Medewerker zegt er één te hebben en vraag foto’s om er zeker te zijn dat hij het juiste type heeft liggen.

      Reactie die volgde (per mail) was vlot. Helaas moeten ze naar de opticien want wat ze aanbieden (foto van onderdeel van hun zijde) lijkt er niet in de verste verte op. Dus gebeld. Na wat omwegen de betreffende medewerker aan de lijn. Leg uit dat de gestuurde foto’s nooit van een MX5 inlaatspruitstuk kunnen zijn. Kan zelfs aangeven dat het van een 121 1.3 (ford fiesta model is) aangezien ik deze in het verleen geregeld heb vervangen. Krijg een stug antwoord: dit is van een MX5 2.0 en dar moet je het mee doen en anders heb je pech.

      Ronduit botte benadering met blijk van grote desinteresse voor klant en grote blijk van ernstige gebrek aan product kennis.

      In het verleden geregeld zaken gedaan met dit bedrijf. Ervaring was goed. Naar het schijnt is de zaak niet meer van Tonny van Deijne en dat is te merken.

      Als dit de norm is dan absoluut geen zaken mee doen!!

    • Hari
    • 25 september 2017 00:36
    • Laatst gebeld voor een achterspoiler dat nog beschikbaar was, helaas kon ik de spoiler niet los kopen volgens de medewerker en moest hele achterklep kopen voor 200 euro echt belachelijk, terwijl de spoiler zo los kan en los verkocht kan worden heel triest hoor.
      Zoals ik ook hier eerder heb gelezen dat de prijzen door de medewerkers ter plekken worden verzonnen.

    • Olaf Veenstra
    • 11 september 2017 13:02
    • Ben hier vaak geweest. Altijd prima geholpen. Ook toen ik zelf een fout maakte kon ik onderdeel (een aandrijfas) nog ruilen.
      Ik lees hier nogal wat commentaar op de medewerkers…

      Dat komt denk deel dat er nogal wat lui zijn die denken dat het gratis monteurs zijn die tijd genoeg hebben om mee te denken over storingen.

      Mijn advies: probeer op een minder drukke tijd te komen. Schrijf kenteken op en serienummer en maak met telefoon foto’s van onderdeel. Of neem het defecte onnderdeeel mee oom te vergelijken.

    • Ton Aarts
    • 1 augustus 2017 16:52
    • Middels mijn monteur werd in 2016 ongeveer oktober een Nissan Almera motor gekocht, zijnde in uitmuntende staat, nog geen 155.000 km gelopen. Maar na 4 maanden bleek het olie verbruik op te lopen, hetgeen nu ongeveer 1 liter per 350 km is. Heb in april/mei contact opgenomen, maar de garantie zou verlopen zijn. Een ander motor zou geen optie zijn, want wil me niet nog eens aan zo’n avontuur wagen.
      Dit allemaal heeft me 1500 euro gekost en kan dit jaar de Nissan naar de sloop brengen. Heb afgelopen week een mail gestuurd, waarin ik heb gevraagd mijn auto op te kopen, want de motor zou in een prima staat zijn. Tot op heden niets van de firma Deijne vernomen. Voor mij nooit meer iets van Deijne. Ton Aarts

    • Cindy
    • 12 april 2017 22:23
    • Snelle reactie op mijn vraag via de mail. Volgende dag mijn bestelling in huis. Zeer tevreden

    • Jo van Alst
    • 14 maart 2017 18:28
    • Prima geholpen. Onderdeel was lastig te vinden. Uiteindelijk van een ander merk exact het goede onderdeel gevonden. Het mooie was dat ik zelf aanvankelijk een verkeerde had besteld. Mijn fout dus. Ik kon gratis ruilen. Complimenten.

    • Arno
    • 26 februari 2017 06:12
    • Zoals via email afgesproken ben ik zaterdagmorgen naar Volkel gekomen voor een deurgreep. Voor mij een rit van 100 kilometer. Helaas is dit op een grote teleurstelling uitgelopen.

      Ten eerste bleek de deurgreep niet klaar te liggen en kon het niet in klantvriendelijkheid grossierende personeel deze mailwisseling niet terugvinden. De twee baliemedewerkers hielden zich bezig met het zo snel mogelijk afwikkelen van de klanten, lastige vragen werden onder het toeziend oog van Jan en Alleman gepareerd met opmerkingen om de schuld hiervan bij de klant te leggen.

      Ten tweede acht het personeel het mogelijk om vijf klanten tegelijk te helpen aan de balie én tussendoor nog eens drie telefoontjes te beantwoorden. Mijnsinziens gaat dit zeer ten koste van de efficiënte afhandeling van klanten die hun zuur verdiende geld hier WILLEN besteden.

      Ten derde heb ik een uur staan wachten op een monteur die bereid was de deurgreep uit een auto te halen. Ik moest volgens de baliemedewerker maar geduld hebben, omdat het druk was. De eerste was een verkeerde kleur en het juiste exemplaar was defect. Hierop ben ik direct de winkel uitgelopen, waarvan de medewerkers duidelijk niet gecharmeerd waren.

      Helaas was dit de eerste en laatste keer dat ik ben afgereisd naar Volkel voor een onderdeel.

    • Floris-Jan
    • 23 juli 2016 09:29
    • De prijzen worden ter plekke verzonnen. De mensen die daar werken zijn onvriendelijk.

    • V Londen
    • 4 mei 2016 16:40
    • Tel geholpen gelijk een mail gekregen van de order
      Een dag later al in huis dat is nog eens een service
      Ga zo door mijn complement ??

Schrijf een beoordeling

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


12345

Autosloperij: Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts

Autosloperij, autosloop, auto afbraak, auto onderdelen of auto inkoop bedrijf? Kies voor Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts!

Op deze bedrijfspagina vindt u informatie over Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts. U vindt onder andere het adres van Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts en het telefoonnummer van Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts. Soms vindt u ook een website, een e-mailadres, een fax-nummer, openingstijden of andere bijzonderheden van dit bedrijf zoals beoordelingen, ervaringen en recensies. U kunt vaak direct uw sloopauto aanbieden of opzoek naar auto onderdelen? Verkoop uw sloopauto, tweedehands auto, brommobiel, afgekeurde auto of schadeauto met een kapotte versnellingsbak, turbo motor, distributieriem, koppeling of koppaking of koop sloopauto onderdelen, tweedehands auto onderdelen en gebruikte auto onderdelen.

  • Wij kopen iedere sloop-, schade- of tweedehands auto!
  • Bij ons ontvangt u ALTIJD een eerlijke vergoeding!
  • Altijd gratis opgehaald, direct geld & RDW vrijwaring!

Laat uw gegevens achter

Direct contact? Bel:
06 299 666 24

Vraag kosteloos een offerte aan

Bent u opzoek naar een onderdeel? Vraag dan kosteloos een offerte op bij verschillende aanbieders. U kunt bij ons terecht voor nieuwe, maar ook voor sloop onderdelen, gebruikte onderdelen en tweedehands onderdelen!

Aangeboden in samenwerking met:onderdelenlijn.nl