Sloopauto verkopen? Bel ons op Bel ons op 06 299 666 24 06 299 666 24
best price
  • Altijd een vergoeding!
  • Gratis opgehaald!
  • Maandag - Zondag bereikbaar!

(Sloop)auto verkopen

  • Wij kopen iedere sloop-, schade- of tweedehands auto!
  • Bij ons ontvangt u ALTIJD een eerlijke vergoeding!
  • Altijd gratis opgehaald, direct geld & RDW vrijwaring!

Laat uw gegevens achter

Direct contact? Bel:
06 299 666 24

Auto onderdelen kopen

  • Sloop-, gebruikte en tweedehands auto onderdelen!
  • Ontvang kosteloos offertes van diverse aanbieders!

Vraag kosteloos een offerte aan

Aangeboden in samenwerking met:onderdelenlijn.nl

Autosloperij: Deijne Japanse Auto-Onderdelen

Autosloperij, autosloop, auto afbraak Deijne Japanse Auto-Onderdelen

Informatie over Deijne Japanse Auto-Onderdelen. Het adres van Deijne Japanse Auto-Onderdelen en het telefoonnummer van Deijne Japanse Auto-Onderdelen. Soms vindt u een website, een e-mailadres, het fax-nummer, openingstijden of bijzonderheden van deze autosloop, autosloperij of dit auto afbraak bedrijf. Direct uw sloopauto aanbieden of opzoek naar auto onderdelen? Wij kopen uw sloopauto, tweedehands auto, brommobiel, afgekeurde auto of schadeauto met een kapotte versnellingsbak, turbo motor, distributieriem, koppeling of koppaking . Ook kunt u auto onderdelen kopen. Wij verkopen sloopauto onderdelen, tweedehands auto onderdelen en gebruikte auto onderdelen.

Deijne Japanse Auto-Onderdelen

Meer autosloperijen in Volkel
  • Beoordeling:
  • Straat:
  • Postcode:
  • Woonplaats:
  • Land:
  • Telefoonnummer:
  • Fax-nummer:
  • Website:
  • E-mailadres:
  • KVK:
  • Bijzonderheden:
  • 10 beoordelingen
  • Jochem de Wildstraat 7
  • 5408RT
  • Volkel
  • Nederland
  • 0413-273073
  • Niet beschikbaar
  • Niet beschikbaar
  • Niet beschikbaar
  • Niet beschikbaar
  • Geen Bijzonderheden

Recensies over Deijne Japanse Auto-Onderdelen

Schrijf een review
    • Herman K.
    • 9 november 2017 18:27
    • Gistermorgen om half elf een instrumentenpaneel opgehaald door overlegging van de uitgeprinte ontvangen orderbevestiging na een telefonische aanvraag om half zes de middag daar voor. De daarin verstrekte informatie en behandeling van vragen was correct en plezierig. Hulde voor een snelle en kloppende afhandeling.

    • Jan
    • 12 oktober 2017 15:13
    • Bel voor een inlaatspruitstuk van een MX5 2.0. Medewerker zegt er één te hebben en vraag foto’s om er zeker te zijn dat hij het juiste type heeft liggen.

      Reactie die volgde (per mail) was vlot. Helaas moeten ze naar de opticien want wat ze aanbieden (foto van onderdeel van hun zijde) lijkt er niet in de verste verte op. Dus gebeld. Na wat omwegen de betreffende medewerker aan de lijn. Leg uit dat de gestuurde foto’s nooit van een MX5 inlaatspruitstuk kunnen zijn. Kan zelfs aangeven dat het van een 121 1.3 (ford fiesta model is) aangezien ik deze in het verleen geregeld heb vervangen. Krijg een stug antwoord: dit is van een MX5 2.0 en dar moet je het mee doen en anders heb je pech.

      Ronduit botte benadering met blijk van grote desinteresse voor klant en grote blijk van ernstige gebrek aan product kennis.

      In het verleden geregeld zaken gedaan met dit bedrijf. Ervaring was goed. Naar het schijnt is de zaak niet meer van Tonny van Deijne en dat is te merken.

      Als dit de norm is dan absoluut geen zaken mee doen!!

    • Hari
    • 25 september 2017 00:36
    • Laatst gebeld voor een achterspoiler dat nog beschikbaar was, helaas kon ik de spoiler niet los kopen volgens de medewerker en moest hele achterklep kopen voor 200 euro echt belachelijk, terwijl de spoiler zo los kan en los verkocht kan worden heel triest hoor.
      Zoals ik ook hier eerder heb gelezen dat de prijzen door de medewerkers ter plekken worden verzonnen.

    • Olaf Veenstra
    • 11 september 2017 13:02
    • Ben hier vaak geweest. Altijd prima geholpen. Ook toen ik zelf een fout maakte kon ik onderdeel (een aandrijfas) nog ruilen.
      Ik lees hier nogal wat commentaar op de medewerkers…

      Dat komt denk deel dat er nogal wat lui zijn die denken dat het gratis monteurs zijn die tijd genoeg hebben om mee te denken over storingen.

      Mijn advies: probeer op een minder drukke tijd te komen. Schrijf kenteken op en serienummer en maak met telefoon foto’s van onderdeel. Of neem het defecte onnderdeeel mee oom te vergelijken.

    • Ton Aarts
    • 1 augustus 2017 16:52
    • Middels mijn monteur werd in 2016 ongeveer oktober een Nissan Almera motor gekocht, zijnde in uitmuntende staat, nog geen 155.000 km gelopen. Maar na 4 maanden bleek het olie verbruik op te lopen, hetgeen nu ongeveer 1 liter per 350 km is. Heb in april/mei contact opgenomen, maar de garantie zou verlopen zijn. Een ander motor zou geen optie zijn, want wil me niet nog eens aan zo’n avontuur wagen.
      Dit allemaal heeft me 1500 euro gekost en kan dit jaar de Nissan naar de sloop brengen. Heb afgelopen week een mail gestuurd, waarin ik heb gevraagd mijn auto op te kopen, want de motor zou in een prima staat zijn. Tot op heden niets van de firma Deijne vernomen. Voor mij nooit meer iets van Deijne. Ton Aarts

    • Cindy
    • 12 april 2017 22:23
    • Snelle reactie op mijn vraag via de mail. Volgende dag mijn bestelling in huis. Zeer tevreden

    • Jo van Alst
    • 14 maart 2017 18:28
    • Prima geholpen. Onderdeel was lastig te vinden. Uiteindelijk van een ander merk exact het goede onderdeel gevonden. Het mooie was dat ik zelf aanvankelijk een verkeerde had besteld. Mijn fout dus. Ik kon gratis ruilen. Complimenten.

    • Arno
    • 26 februari 2017 06:12
    • Zoals via email afgesproken ben ik zaterdagmorgen naar Volkel gekomen voor een deurgreep. Voor mij een rit van 100 kilometer. Helaas is dit op een grote teleurstelling uitgelopen.

      Ten eerste bleek de deurgreep niet klaar te liggen en kon het niet in klantvriendelijkheid grossierende personeel deze mailwisseling niet terugvinden. De twee baliemedewerkers hielden zich bezig met het zo snel mogelijk afwikkelen van de klanten, lastige vragen werden onder het toeziend oog van Jan en Alleman gepareerd met opmerkingen om de schuld hiervan bij de klant te leggen.

      Ten tweede acht het personeel het mogelijk om vijf klanten tegelijk te helpen aan de balie én tussendoor nog eens drie telefoontjes te beantwoorden. Mijnsinziens gaat dit zeer ten koste van de efficiënte afhandeling van klanten die hun zuur verdiende geld hier WILLEN besteden.

      Ten derde heb ik een uur staan wachten op een monteur die bereid was de deurgreep uit een auto te halen. Ik moest volgens de baliemedewerker maar geduld hebben, omdat het druk was. De eerste was een verkeerde kleur en het juiste exemplaar was defect. Hierop ben ik direct de winkel uitgelopen, waarvan de medewerkers duidelijk niet gecharmeerd waren.

      Helaas was dit de eerste en laatste keer dat ik ben afgereisd naar Volkel voor een onderdeel.

    • Floris-Jan
    • 23 juli 2016 09:29
    • De prijzen worden ter plekke verzonnen. De mensen die daar werken zijn zeer onvriendelijk. Snap niet dat zo’n bedrijf kan bestaan.

    • V Londen
    • 4 mei 2016 16:40
    • Tel geholpen gelijk een mail gekregen van de order
      Een dag later al in huis dat is nog eens een service
      Ga zo door mijn complement ??

Schrijf een beoordeling

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


12345


 
  • Wij kopen iedere sloop-, schade- of tweedehands auto!
  • Bij ons ontvangt u ALTIJD een eerlijke vergoeding!
  • Altijd gratis opgehaald, direct geld & RDW vrijwaring!

Laat uw gegevens achter

Direct contact? Bel:
06 299 666 24

Vraag kosteloos een offerte aan

Bent u opzoek naar een onderdeel? Vraag dan kosteloos een offerte op bij verschillende aanbieders. U kunt bij ons terecht voor nieuwe, maar ook voor sloop onderdelen, gebruikte onderdelen en tweedehands onderdelen!

Aangeboden in samenwerking met:onderdelenlijn.nl